Menü
Hesabım
Şifremi Unuttum
Sepetim
Müşteri Hizmetleri Soru Sor
Size nasıl yardımcı olabiliriz?
 
Aradığınız cevabı bulamadıysanız
bize yeni bir soru sorabilirsiniz..
Soru Sor
1- Ödeme
  • Üye olmak ücretli midir?

  • Sipariş verebilmek, indirim ,kampanya ve promosyonlardan haberdar olmak ve sizlere sunmuş olduğumuz avantajlardan  faydalanabilmek için hemen üye olabilirsiniz. Ücretsiz üye olmak için tıklayın.

  • Üye olmadan alışveriş yapabilir miyim?
    Sitemizden alışveriş yapabilmek için sistemimize üye olmanız siparişlerinizi daha rahat takip etmeniz ve sizlere daha iyi hizmet edebilmemiz için gerekmektedir. Sitemizden yapacağınız alışverişlerde sizlerin temel  bilgileri esas alınacağından dolayı sistem üye olmanız tavsiye edilmektedir.

  • Üye olanlar için telefon bilgisi neden isteniyor?
  • Bazı siparişlerin gerçek sipariş olmadığı, kullanıcının sadece deneme amaçlı  sipariş vermesi gibi durumlarla karşılaşmaktayız. Takdir  edersiniz ki bu tür  işlemlerde, siz değerli müşterilerimize verdiğimiz hizmette performans kaybına  yol açmaktadır. Siparişin  gerçekten  talep edilip edilmediğini anlamak amacıyla  telefonla, sipariş veren müşterilerimizden onay almak durumundayız. Bu  yüzden  de sipariş verdiğinizde telefon bilginizi veriyor olmanız şartını aramaktayız.
  • Üye Bilgilerimi Nasıl Güncelleyebilirim?

  • Üye Panelim menüsünden bilgilerim kısmından bilgilerinizi güncelleyebilirsiniz.

  • Üye Şifremi unuttum, Ne Yapmalıyım?

  • Üye girişi kısmından Şifremi Unuttum linkine tıklayarak e-mailinize şifrenizin  gönderilmesini sağlayabilirsiniz.

    • Sitenizden Nasıl Alışveriş Yapabilirim ?/Siparişimi verdim şimdi ne yapmalıyım?

      Sitemiz  içerisinde satın almak istediğiniz ürünleri "Sepete Ekle"  butonuna tıklayarak sepetinize atınız. Ürün eklendiğinde karşınıza Alışveriş  Sepetim ekranı çıkacaktır. Siparişinizi dört adımda tamamlayabilirsiniz. Almak  istediğiniz farklı bir ürün yok ise alışverişinizi  tamamlamak için "Alışverişi Tamamla" butonuna  tıklayınız, ardından teslimatın yapılacağı adres, kargo bilgilerinizi giriniz, sonraki adımda ödeme bilgilerinizi giriniz ve sipariş bilgilerinizi gözden geçirerek sipariş sözleşmesi ve ön bilgilendirme formunu okuyup  onayladıktan sonra "Siparişi Tamamla" butonuna tıklayınız. Siparişiniz  tamamlandığında onay/teşekkürler ekranı açılacak ve onay/teşekkür e-maili gelecektir.

    • Alışveriş Sepeti nedir?

  • İnternet sitemize giriş yapıldıktan sonra seçerek almak istediğiniz ürünlerin toplu  halde bulunduğu kişiye özel bir alandır. Siparişinizi vermeden önce  sepetinize ekleme, çıkarma yapabilir, adetlerini değiştirebilirsiniz. Sepetiniz  sistemden çıkmanız durumunda veya internet tarayıcınızı kapattığınızda dahi  saklanır ve bir sonraki girişinizde kaldığınız yerden devam edebilirsiniz ancak ürünün ilgili stoğun sadece siz alışverişinizi tamamladığınız zaman tarafınıza ayrılacaktır.

Alışveriş yapmak için kredi kartı bilgilerimi girmek zorunda mıyım ?/ Sanal Pos Güvenli midir?

  • İnternet sitemizde yapacağınız her alışveriş %100 güvenlidir. Sistemimiz dünyaca  ünlü güvenlik kuruluşu olan Rapid SSL tarafından korunmaktadır 256 bit'lik  SSL (Secure Socket Layer) güvenliği içerisinde kredi kartı numaranızı sizin  dışınızda kimse  görüntüleyemez, ulaşamaz. Kredi kartı numaranızı girdiğiniz  anda  numaranıza ait bilgiler şifrelenerek bankaya gönderilir. Firmamız dâhil  olmak üzere üçüncü şahıslar tarafından bilgilerinizin görüntülenmesi veya  ulaşılması mümkün değildir. Kart bilgileriniz sadece  siz ve banka arasındadır.  Daha detaylı bilgi için tıklayın

  • Aradığım Ürüne En Kolay Nasıl Ulaşabilirim?
  • Sitemizin içerisinde mevcut olan site içi arama motorumuz dan, aradığınız  ürünü arama penceresine yazıp  'Ara' tuşuna basmanız  yeterli olacaktır. Böylece aradığınız ürüne hızlı bir şekilde erişmiş olacaksınız.
    Ya da üst menü den ve sol menüde filtrelerden ilgilendiğiniz ürünlere; renk, beden, kategori ve alt kategoriler vasıtası ile ulaşabilirsiniz.
    • Teslimat Süresi Nedir ve Teslimat Şekilleri Nasıldır?/ Ürünüm Ne Zaman Elime Gelir?

       Siparişiniz alındığında otomatik olarak e-mail ile bilgilendirileceksiniz. Sipariş  İzleme linkinden ilgili sipariş numarasını girerek  siparişinizi takip edebilirsiniz.  Siparişini verdiğiniz ve ödemesini yaptığınız ürünler en geç 
      1 ile 5 iş gününde kargoya teslim edilmektedir. İndirim ve promosyon dönemlerinde, teslim tarihi normalden uzun sürebilir.


  • Nasıl Para Puan Kazanırım?/ Para Puanlarımı Ne Zaman Kullanabilirim?

    vipbebe.com.tr 'den üye olduğunuz anda 500 puan kazanırsınız. Ayrıca vipbebe.com.tr 'de hatalı ya da eksik bilgilerinizi güncellediğinizde de bir defaya mahsus 500 puan kazanırsınız. 
    Puanlarınız 500 puan ve üzerinde olduğunda hediye çekine dönüştürerek kullanabilirsiniz. 100 puan karşılığı 1 TL'dir. Puanlarınız ve hediye çekleri sadece vipbebe.com.tr 'den yapılacak alışverişlerde geçerlidir, nakite çevrilemez.

  • Sitenizde Yaşadığım Problemler İle İlgili Kiminle İrtibata Geçeceğim?
  • Sitemizde yaşadığınız sorunlar ve önerileriniz için 0850 532 4221 nolu müşteri  hizmetleri hattını arayarak ya da info@vipbebe.com.tr adresine e-posta göndererek yardım alabilirsiniz.

    • Sitenizde Satılan Ürünler Orijinal mi?

  • vipbebe.com.tr yerli üreticilerin markasının resmi satış sitesidir. Bu nedenle tüm ürünlerimizin tamamı  orijinaldir.
  • Hangi kargo ile çalışıyorsunuz?Kargo Masrafları Ne Kadardır, Hizmet Bedeli Nedir?

Mng Kargo ile çalışıyoruz.150 TL ve üzeri alışverişlerinizde kargo ücreti ödemiyorsunuz. 150 TL ve altı alışverişlerinizde Türkiye'nin her yerine 8.50 TL kargo bedeli alınmaktadır. Ayrıca ödeme seçeneğiniz de "kapıda nakit" ya da "kapıda kredi

  • kartı" ödeme seçeneklerinden birini seçtiğinizde de kapıda ödeme için Mng Kargo tarafından talep edilen ekstra hizmet bedeli 6,50 TL de otomatik olarak alınmaktadır.
  • Ürün İade Koşullarınız Nelerdir, Kaç İş Günü İçerisinde Ürünler Size Gönderilebilir?/İade ve Değişim Süreci Nasıl İşler?

·         Almış olduğunuz ürününü ambalajını açmadan/tahrip etmeden//bozmadan, ürünü kullanmadan teslim tarihinden itibaren onbeş (15) günlük süre içinde teslim aldığınız şekli ile iade edebilirsiniz. Ürünü, ürün faturası ile birlikte iade etmeniz gerekmektedir.

  • Değişim için beğenilen ürünün, kargonun iade birimimize ulaşana kadar geçen süre içerisinde satışı gerçekleşebilir. Bundan dolayı değişim ürününün stoklardaki bulunma durumu hakkında garanti veremiyoruz. Kampanya dahilinde satın alınan ürünlerin değişimi yapılmamaktadır ve (1 Al 1 Bedava, 3 Al 2 Öde,2. ürüne P vb.) bu ürünlerin iadelerinde, kampanyadan yararlanılarak alınan  tüm ürünlerin iadesinin yapılması gerekmektedir.

·         Sevkiyat sırasında zarar gördüğünü düşündüğünüz paketleri teslim aldığınız firma yetkilisi önünde açıp kontrol ediniz. Eğer üründe  herhangi bir zarar varsa kargo firmasına tutanak tutturarak ürünü teslim almayınız. Ürün teslim alındıktan sonra kargo firmasının  görevini tam olarak yerine getirdiğini kabul etmiş olduğunuzu unutmayınız

·         Ambalajı açılmış, kullanılmış, tahrip edilmiş ve sair şekildeki ürünlerin iadesi kabul edilmez.
Müşteri ürünü, kendisine teslim edildiği andaki durumu ile geri vermekle ve kullanım söz konusu ise kullanma dolayısıyla malın ticari  değerindeki kaybı tazminle yükümlüdür
Müşterinin ürünü iade etmesi veya alışverişinden cayması halinde, iade edilen ürün bize ulaştığı andan itibaren on beş(15) gün  içerisinde ürün bedeli iade edilir. Kredi kartına ürün iade bedelinin yansıması bankanız tarafından 2-6 hafta arasında yapılabilmektedir. Bu sürede firmamızın tasarrufu bulunmamaktadır. 
Üründe ve ambalajında herhangi bir açılma, bozulma, kırılma, tahrip, yırtılma, kullanılma ve sair durumları tespit ettiği hallerde ve  ürünün müşteriye teslim edildiği andaki hali ile iade edilememesi halinde ürünü iade almayacak ve bedelini iade edilmeyecektir.
Yukarıdaki şartlara uygun olmayan hallerde iade edilen ürünlerde kargo ücreti müşteri tarafından ödenecektir.
Kredi Kartı iadeleri 3 iş günü içinde yapılacaktır. Bankanız kredi kartı iadelerini aynı gün hesabınıza yansıtmayabilir. Bu durumda  bankanızın kredi kartı servisini aramanız gereklidir. Siparişiniz ile ilgili "İptal Edildi" uyarısı çıktıktan sonra tüm bedel kredi kartınıza  iade edilmektedir. Taksitli satışlarda yapılan iadeler bankanız tarafından kredi kartınıza her ay artı bakiye olarak yansıtılmaktadır.

Ürünler Olmadığı Takdirde Değişim Yapılabilir mi?

Sitemizde moda ve giyim ürünleri satıldığından bu tür problemler yaşanabilir. Eğer satın aldığınız üründe bir beden problemi  yaşarsanız ürünü iade ve değişim şartlarına göre onbeş (15) iş gününde tarafımıza göndererek değiştirebilirsiniz.

Siparişimi İptal Ettirmek İstiyorum Ne Yapmalıyım?

Tüketici hakları gereği, vermiş olduğunuz siparişinizden cayma hakkınızı siparişiniz kargoya teslim edilmeden önce de kullanabilirsiniz.  Bunun için siparişinizin karoya teslim edildi bilgisi e-mail ile bildirilmeden önce info@vipbebe.com.tr adresine iptal  etmek istediğiniz siparişiniz ya da ürünle ilgili bilgi vermelisiniz. Eğer siparişiniz kargoya teslim edilmişse tüketici koruma kanunu  gereği otuz (30) gün içerisinde iade hakkınızı kullanabilirsini

T-Soft E-Ticaret Sistemleriyle Hazırlanmıştır.